utorak, 21. kolovoza 2012.

Šta ćemo da jedemo (Akustički snapshot iz Crne Gore part 1)

Imamo plazmu i grisini.

Mini fini krofnice svježe za dečake i devojčice .
-Dnevno svjež burek. 

Djete izmolilo sladoled a već sam htio da mu kupim jedan da ne kmeči.

-Baci jos jean kamenčić i baciću te u duboku vodu.
-Poglej te buba bogomoljka tak je krasnaja.
-Ti i tvoji prirodnjaci.
-Preporučujem maslinovo, kantarionovo, orahovo ulje. Vraćamo pare Bata iz Boke garantuje uspjeh.
-Mini fini krofnice za dečake i djevojčice.

-Eno ga opet onaj što nas je potopio.

-Mama vidi guzeeer.

-Nije guzer nego kruzer.

-Jaaaooo i ovaj će da nas potopi.

-Ma nije bila je podmornica.

-Mrššššš!!. 

-Javiću vam se imam još nekog posla da završim pa ću vas nazvati.

Gerijatrija se presvlaci. Toliko je spor da izgleda ko striptiz. Bljak odoh opet u dubinu tamo je hladno i tišina. Još da postoje podvodni zrikavci odmor bi bio savršen.Opet potopp. Niste platili ležaljku kupajte se...

-A mi treba ipet da ginemo ovde a ???.

-Hoću sigurno ništa nebrinite nazvaću ja vas, naravno možete da mi vjerujete.
-Mama reci dedi da ide u vodu i da kaže tati di je otišla baba sa strinom i Milevom.
-Milane mislim da sam videla meduzu, ma Milice nije to meduza to je ono za ono. Koje?? - Ma ono što se stavi da memaš decu.

More nije dovoljno duboko. Barem plaža nije gumirana i nema gumenih kajaka. Gdje čeh spusti veslo tu meni čvoruga naraste.
Opet me spucala ekološka kesa u čelo. Gladan sam.

-Fimi mini krofnice četiri puta četiri je šesnaest a Aristotel je bio.... Za deečake i devojčice.

A sunce trči preko neba žuri da završi dnevnu ekspoziciju Crne Gore pa da odmara na pacifiku.

Nema komentara:

Objavi komentar