nedjelja, 14. listopada 2012.

Mercator Acustic snapshot

Pip pip pip pip pip pip,Amare ostavi to, pip pip,jo što nemogu ovih strenndžera,pip,pip,plop plop,tirurirururiru, Gospođo mogu li pogledati vaš ceker, opet ste nešto ukrali, Ma nisam alaha mi ovo vam stalno,pip,pip pišći. Kako niste gospođo evo ova pašteta vam pišti. Odakle vam pašteta, Šta ti misliš da ako sam penzionerka nemam za paštetu, pip pip tiruriiru, Pa gospođo morate da platite paštetu, Pa platila sam evo ti račun pa nađi, pip pip trplup pip pip, stvarno ste je platili izvinite, Znate naš sistem, Znate šta jebo vas sistem.Pip pip, Amare ostavi tog konja rekla sam ti već 5 puta. Ti si već prevelik majmun za tog konja. Nisam ja maaaaaajm __Pip___ uuuuunnn kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee___ Pip_ Pip_eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Kmeeeeeeeeee___Pip_ eeeeeeeeeeeeeeeeee_jeeebem ti Amare evo ti čips a____Pip___Kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kmeeee, kmeeee, kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Na ti čips i ne kmezi.
Zvuk otvaranja čipsa. Kmeeeeee hrupt grhkkll __Pip___ grhkll žvak žvak grhplg grplhlhg ,žvak. Gospođo izvolite paštetu. Pa da mi opet pišti neću __pip__ jeb_pip_ vas pašteta. Jel va_pip_am i krastavac pipiče. Jel imate pika karticu? Nemam. A jel ste ponjeli ček od penzije? Nisam. A jel želite besplatnu vožnju na onom konjiču? Ne. A jel skupljate pika markice. De bona naplati to nisam penziner i ništa neskupljam. Amare nemrvi s tim čipsom vidiš kako onaj ___Pip___ tamo dječko fino jede. A hoćete li platiti s karticom imate popust na gotovinsko plaćanje. __Pip_  Platit ću gotovinom. _pip_ Pip_ dajte mi vašu pika karticu. ALI NEMAM PIKA KARTICUUUUU!!. A onda ništa nemate popust. __Pip_  Amare majmune vidi što si se ufleko pa kako ću sad takvog da te ostavim kod nane. Samo me brukaš. Kmeeeeee hrupt grhkkll __Pip___ grhkll žvak žvak grhplg grplhlhg ,žvak. _pip_ _pip_

Nema komentara:

Objavi komentar